ソースを表示
出典: くみこみックス
GroceMccormick127
のソース
移動:
ナビゲーション
,
検索
以下に示された理由により ページの編集 を行うことができません:
この処理は
ログイン利用者
の権限を持った利用者のみが実行できます。
以下にソースを表示しています:
In this Photoshop tutorial we will contemplate the straightforward principles of designing a video game character using Photoshop being a drawing and painting tool. We’ll find out [http://www.free-ebook-download.net/video-training/107241-biggest-loser-workout-boot-camp.html The Biggest Loser Workout Boot Camp] about subjects just like sketching, design, rendering techniques and orthographic models sheets. We’ll start with the exploratory sketching phase, that is a stage exactly where the idea artist produces loose grayscale sketches to communicate ideas to the team. We’ll then take that sketch from a rough thought into a fully realized piece of notion art. From there, we’ll consume the design into a key component of video game character idea art:[http://www.free-ebook-download.net/video-training/107242-harry-mount-carpe-diem-put-little-latin-your-life.html Harry Mount - Carpe Diem Put a Little Latin in your Life] the orthographic. By the end of this tutorial we will have taken a take into account[http://www.free-ebook-download.net/video-training/107244-digital-tutors-character-concepting-workflows-games-photoshop.html Digital Tutors - Character Concepting Workflows for Games in Photoshop] a normal video game studio pipeline and learned several tips and ways for how to become efficient in a video game production environment
GroceMccormick127
に戻る。
表示
本文
ノート
ソースを表示
履歴
メニュー
メインページ
最近の出来事
最近更新したページ
検索
* ツールボックス
リンク元
リンク先の更新状況
アップロード
特別ページ